پیش نمایش بازی Metal Gear Solid Rising
نوشته شده توسط : مرتضی رمضانی

Metal Gear Solid Rising

بدون شرح ...!

متال گیر سالید از بازی هایی هست که از سال ها پیش طرفداران خود را پیدا کرد . همانند سری بازی های جی تی ای که به صورت زنجیر بار هر نسخه از نسخه ی قبل بهتر ظاهر شدند . در این نسخه از متال گیر که با عنوان Rising منتشر خواهد شد شخصیت اصلی بازی Raiden میباشد . رایدن یک ربات خشمگین و انسان نما است که در این نسخه شکل و خوی انسانی به خود گرفته و تا اندازه ای  عواطف انسانی در او جریان پیدا کرده است . محوریت اصلی بازی بر روی سلاح های سرد از جمله شمشیر است . رایدن دارای شمشیری فوقالعاده سخت و تیز و برنده میباشد که هیج احد اناسی نمیتواند از زیر تیغ برنده اش زنده برگردد . در جدیدترین تریلری که از این بازی منتشر شد گویا بود که با گیم پلی سریع و نرمی روبه رو هستیم .

رایدن: قهرمان داستان در مقابل موجود فلزی

چیز هایی که بسیار در بازی مشاهده خواهیم کرد غول هایی هستند از جنس اهن و فلز که باید با بی رحمی هر چه تمام تر ان ها را کشت و و ماده ی درون کمر انها را که مانند رشته ی درازی هستند با تمام قدرت مچاله کرد . شاید فقط با این کار میتوان ان ها را از کار انداخت و بر زندگی انها خاتمه داد . چیزی که کاملا مشخص هست عدم وجود محدودیت رایدن در گیم پلی بازی میباشد . او خیلی اسان تر از ان چیزی که شما فکرش را میکنید میتواند بدن شخص را به چند نیمه و حتی یک ماشین را به قطعات غیر مساوی تقسیم کند . قدرت او با شمشیر تیز و برنده اش انقدر زیاد هست که توانایی شکستن بیش ز 5 دیوار را پست سر هم دارا میباشد . استفده از ضربات پا و دست برای ضربه زدن به دشمنان نیز جای خود را در بازی باز کرده و شما با چند ضربه میتوانید دشمن خود را کله پا نماییدو به وحشیانه ترین شکل نیست و نابودشان کنید .!

 

تکه تکه کردن مزدوران ...!

از افکت هایی که در بازی به کار بردن و باعث زیبایی هر چه تمام تر بازی میشود این است که در هنگام قطعه قطعه کردن دشمنان شما مشتوانید به صورت اهسته شاهد از بین رفتن انهاباشید .ما در پایان تریلر شاهد تزیین کردن یک هندوانه توسط رایدن بودیم . گویا مهمانی در کار بود  و یا رایدن یک اشپز بود . به طوری که رایدن یک هندوانه راابتدا به دو قسمت و بعد به سه قسمت و چند لحظه بعد شاهد تعداد زیادی تیکه های غیر مساوی هندوانه بودیم . که شاهدی بر گیم پلی زیبای بازی میباشد . حرکت شخصیت بسیار بسیار نرم است تا انجا که در هنگام دویدن و چرخیدن کمر رایدن به ارامی میچرخد و سپس پای اون به شکل یک نیم دایره دور میزند و در این هنگام رایدن کمی خود را جمع تر میکند که واقعا شما احساس خواهید کرد خودتان در حال دویدن هستید .

 

حرکت چرخشی بدن رایدن هنگام دویدن !

گرافیک بازی به صورت رویایی میباشد و از همان موتور گرافیکی نسخه ی چهارم استفاده کردن و با افزودن کمی افکت گرافیک رو به نهایت خودش کشیدند . خدا میداند بازی برای اجرا چه گرافکی از ما میخواهد . تمامی جزئیات به خوبی نمایان هستند . شکل خون در هنگام بیرون زدن از بدن تا رسیدن به سطح زمسن نیز تغییرات زیادی میکند که حاکی بر تلاش سازندگان در هر چه بهتر کردن گرافیک بازی است . چیز زیادی از صدا گذاری و موسیقی بازی در دست نداریم . ولی میتوان گفت اگر ولوم کامپیوتر شما در حداقل نیز باشد میتوانید صدای عبور شمشیر از بدن دشمنان خود را بشنوید . موسیقی تریلر بازی بی نظیر بود و احتمال میرود در جریان بازی نیز از همان موسیقی یا مشابه ان استفاده کنند .

 

گیم پلی بازی در یک نگاه !

چیزی که از بازی کاملا پیداست این است که ما با یک بازی متفاوت روبه رو هستیم که با داشتن گرافیک بالا و گیم پلیی سریع و نرم ما را به چالش های داستان بازی میکشد . گفتنی است داستان بازی ادامه ای بر نسخه ی چهارم میباشد

از پا دراودن غوله بی شاخ و دم ...!




:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: